lördag, september 03, 2011

Vart jag gick

Min promenad idag ledde till biblioteket! Om man inte räknar med Hankens bibliotek så är det nog säkert över 10 år sedan som jag senast lånat en bok. Det var tal om audioböcker på Johannas blogg och jag blev lite nyfiken på bibliotekets utbud. Tyvärr var det svenska utbudet ganska magert (både för vanliga böcker och audioböcker) men något fick jag med mig iallafall. Nu skall jag se om det går att ladda ner på Ipoden, sen är det bara att dra ut på en längre promenad med boken i öronen.



2 kommentarer:

  1. Gick det att ladda ner till iPoden utan problem? Kanske ja måste ta mig en sväng till Tölö bibban idag också :)

    SvaraRadera
  2. Jo det gick bra att ladda ner! Problemet var bara att en bok är ca.10 CD-skivor, så det tar en stund :)

    SvaraRadera