onsdag, september 14, 2011

Parkeringsproblem

Jag har ett problem, det är parkeringsrutorna i Stockmanns varuhus (I centrum). Jag lyckas liksom inte få bilen att passa rätt in i rutan. Rutorna är sneda, på ett helt knasigt sätt. Alltid är det någon kant som kommer över eller så är bilen sned. Ofta blir det värre av att bilen brevid också har haft problem och parkerat snett, på fel sätt.

Ge mig den minsta parkeringsfickan i Rödbergen och jag backar in i den på två svängar, det är en sak jag är duktig på. Men de där sneda parkeringsrutorna i Stockas hall ger mig rysningar.

3 kommentarer:

  1. Stockas parkeringshall i Hagalund ger mig kalla kårar - världens trångaste (okej, i Fuengirola och Puerto banus finns det världens mest trånga hallar) hall i mannaminne!!! USCH!

    SvaraRadera
  2. Ojoj, då skall du inte köpa en större bil! :)
    Men du har rätt, i Hagalund och Spanien är det trångt! Men stockas parkeringshall i stan är inte trång, bara sned! :)

    SvaraRadera
  3. I KNOW, större bilar borde jag int villa ha... Men Q5:an e ju int större i sig, eller va? Bara högre? ;)

    SvaraRadera