fredag, september 09, 2011

Ska vi gå på disco?

Mitt ivriga dansande den här veckan har lett till att jag går omkring och små-dansar lite här på jobbet också, och nynnar lite på catchiga sånger. 
Min kollega undrade om jag skall gå på disco i helgen så jag får dansa av mig. Men disco? Finns det discon mera? Eller är det så att det för underåriga heter disco och för oss "vuxna" heter det nattklubb? Vi hade disco på ungdomsgården i vår stad när jag var ung där man kunde dansa av sig om helgerna. Men ordnas det månne mer?

3 kommentarer:

  1. Hmmm... Jag vet inte... Men jag är sååå med om du hittar nåt! :)

    SvaraRadera
  2. Vänta på tryckare för att gå runt i ring och spana in ett möjligt catch ;) fast det finns sällan så myki utrymme på nattklubbar som idrottsgården har. Eller så stora snöhögar att dyka i efter disco :)

    SvaraRadera
  3. Nostalgi! :)
    Bra att veta att jag får sällskap!

    SvaraRadera