torsdag, februari 24, 2011

Att inse faktum

Hej jag heter Mia och jag är beroende. Av TV:n! Mina lediga kvällar hemma går för tillfället helt ut på att sitta framför TV:n. Detta frenetiska TV-tittande har eskalerat i och med att S knappt har synats till här hemma på senaste tiden.
Det finns ett schema också! På måndag är det Houswifes, på tisdag Master Chef och NCIS, på onsdagen Top Chef, på torsdagen Dr.House. Tänk att ens liv kan vara så här inrutat. Just nu skulle jag bara villa slänga ut TV-jäveln och skaffa mig ett liv istället. Är jag den enda? Säg att det finns någon annan som tittar på TV också... Vill nån ta ut mig på en öl nästa vecka?

3 kommentarer:

  1. Hej! Mitt namn är Linda. Jag är också beroende av TV:n. Och är det inte TV:n så är det någon serie som jag tittar på via datorn. Öl (eller vad som helst annat) låter definitivt som ett bättre alternativ än att nöta soffan här hemma.

    SvaraRadera
  2. Hej Linda, it's a date! :) Tisdag?

    SvaraRadera