fredag, juni 11, 2010

akut behov av semester!

Jag har inte haft så mycket att komma med på sista tiden, har varit stressad och lite distré i flera dagar nu. Som tur blir det välbehövd semester om bara en vecka! Och på tal om semester, gissa vad vi har för oss?! (Okej, 90% av er som läser detta vet redan och är själva på väg med, men om det är någon som missat...)

Vi har hyrt ett hur i Toscana, och där tänker vi lata oss i en vecka.


Bara chilla vid polen och leva livet!

Kanske besöka lite vingårdar, små mysiga byar och ön Elba.
Så sånt! Avundjuk? Bra! :)

6 kommentarer:

  1. Oj, vad roligt! Vi gjorde liknande planer förra sommaren men våra kompisar förökar sig, så det blir inte av iår. Men vi ska ju dit i alla fall i juli, så det ska bli roligt att höra dina kommentarer och tips! :)

    SvaraRadera
  2. A V U N D S J U K!! jagvillkommamed. Behöver också semester BIG time, men det syns inget sånt ljus i tunneln..eller nåja, en obetald vecka i österbotten blir det ju faktiskt i August. Betoning på obetald.
    Trots min lindriga avundsjuka så hoppas jag ändå att ni har en underbar och avkopplande semester :)kram

    SvaraRadera
  3. blah.papper.fifredag, 11 juni, 2010

    Staki, staki er... :-P

    SvaraRadera
  4. vill ni ha sällskap? vi funderar nämligen på att åka ner dit i juli.

    SvaraRadera
  5. Maria: Jag skall återkomma med reserapport och tips!

    Linn: När är du i österbotten, jag tänkte vara i Öja från den 8.8 åtminstone en vecka.

    Peppe: Annars jo, men vi åker redan nästa vecka, och stannar bara i en vecka. Så i juli får ni besöka oss i Tölö istället :)

    SvaraRadera