torsdag, augusti 20, 2009

Åldern kommer inte ensam

Då var man ett år äldre igen. Jag börjar redan känna av allvarliga tecken på demens. Idag kommer jag inte in på min nätbank eftersom jag inte kommer ihåg min användarkod. Jag har aldrig tidigare haft problem att komma ihåg den, har haft samma kod ända sedan nätbanken uppfanns. Men idag sa det stop. Nähä, då betalar jag inga räkningar då.

Bortsett från det då så har dagen börjat bra, fick en fin frukost och ett födelsedagskort fullt av konstiga ledtrådar som kanske ska ge en vink om vad som väntar mig ikväll? För kryptiska för mig. S har blivit lite för inspirerad av radio Novas "puuttuva sana" tävling tror jag. :)

1 kommentar:

  1. Hello födisbarnet. Haha, jo ja ha märkt dedä me linkarna men orkar aldri fixa de. Haha, så du får vara hederslinkad. Elle va man nu kan kalla de. :D Vi åker altså 3.9 och återvänder sista april, så 8 månader blir de väl? :)Ska nog blogga och skriva artiklar ti någo tidningar så du kan följa med resan via nätet. :) Sköt om dej!! Kram

    SvaraRadera