tisdag, juni 23, 2009

Tisdagsrapport

Nu har vi testat på en ny träningsform tillsammans med S. Det där med att springa tillsammans var inte så lyckat eftersom S måste springa ifrån mig efter 3km för att jag var så långsam. Idag åkte jag rullskridskor och S sprang, det gick lite bättre. Men nu var det jag som fick bromsa lite. Hur skall vi få balans? Jag försökte föreslå att S också kunde åka rullskridskor, men han påstår att han e för lång för det (!). Jag är inte helt säker på att han kan skrinna...(tänk er bambi på hal is).

Ni undrar kanske hur vår st.Tropez fest gick? Kallt var det ju nog, men jag tror nästan det gick lika vilt till som det brukar gå under svenska veckan i troppan! Värdparet hade fixat otroligt fint med program och jättegod mat. Vid badade bastu och balja, dansade och hade kul hela natten lång. (båda nätterna...)

Så här såg vi ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar