torsdag, juni 04, 2009

Flitiga jag

Imorse steg jag upp kl.07.00 och gick ut på en joggingrunda. Tänk på det ni! Jag sov dåligt hela natten så jag tänkte att det kanske skulle göra mig piggare. Varför glömmer man alltid bort hur skönt det känns efteråt? Nu hann jag förståss inte tänja något, så jag kommer inte att kunna gå imorgon, och ännu värre är det antagligen på lördag då jag borde gå i stilettklackar.

Jag märkte just att jag glömt mina glasögon hemma idag. Jag har just börjat vänja mig vid att använda dem så nu verkar datorskärmen väldigt suddig. Kanske jag borde åka hem och jobba hemifrån istället? Jag borde antagligen också göra som mamma och köpa ett lager av Tiimari-glasögon som ligger lite här och där, ifall man råkar tappa bort sina "riktiga" glasögon. (Eller glömma dem på flyget som mamma brukar göra..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar