fredag, juni 05, 2009

Dresscode?

Det finns ingen dresscode för lördagens bröllop. Ingenting var iallafall nämnt på inbjudningskortet. Mamma tycker att det är "sommarkostym", jag tycker att inga unga män har sommarkostymer mera? Eller har dom? Ni vet såna ljusa kostymer? Isåfall måst vi gå och köpa en åt S.
Jag väntar med spänning pä tvätteriets dom om min klänning. Den var nämligen ganska smutsig efter förra festen. Idag få jag veta om den gick att få ren, i värsta fall så blir det panikshopping ikväll.


Jag funderar på att ha min peruk, tror den skulle bli succé.

1 kommentar:

  1. Det är nog lite knepigt att veta vad man ska ha på sig imorgon. Dessutom lockar inte det svala vädret till någon riktig somrig utstyrsel. Just nu är jag inne på den bruna klänningen som jag hade på ungdomsfesten, men får se.. Ses imorgon! :)

    SvaraRadera