torsdag, november 30, 2006

sjuk :(

Jag har egentligen inget att skriva för tillfället för här händer ingenting. Jag har varit sjuk nu i nästan en vecka och bara legat hemma i min säng. Det är ganska tråkigt att ligga hemma utan internet och tv kan jag säga. Då måste man hitta på alternativa sysselsättningar, som att spela minesweeper på datorn! :) (efter att man tröttnat på kortspelen). Nu ser jag bara minor och siffror när jag sluter ögonen =/
Här i Innsbruck ställer man i ordning för jul, julgator, julmarknader, julcaféer, allting är jul! Allting utom vädret. Vi har fortarande fint soligt väder, ca 15 grader och ingen snö =/
Imorgon kommer mamma och pappa på besök, det skall bli kul att få se lite familjemedlemmar!

4 kommentarer:

  1. Krya på dig!

    För snön måst ju börja komma snart. :)

    SvaraRadera
  2. Vi var ju med Emma och hälsa på Hélène i Innsbruck förra året i november. Det blev en hel del Glühwein på olika julmarknader. Njut av det när du frisknar till!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!
    Oj, det låter int alls så skoj det där med ditt insjuknande! Jag sku gå helt sönder om jag sku måste ligga hemma utan någonslags "entertainment"!:-) Jag saknar också snön massor och jag börjar snart ge upp hoppet...Helt sick att det är +8 grader 1.12!! Hoppas det ändå blir en vit jul! Krya på dig och glühwein hjälper förresten mot flunssor!:-) Stooor kram!

    /Cilla

    SvaraRadera
  4. Krya på dig Mia, det blir nog schwung när ma o pa kommer -ni ska ju skida vet ja. Lillalujskram från mommo

    SvaraRadera