torsdag, januari 14, 2016

Hur det gått hittills

Jag hade ju satt upp rätt så ambitiösa mål för veckan, nu är det torsdag så ska vi kolla hur jag ligger till? Jag har inte packat upp de sista flyttlådorna, men det tänkte jag göra idag. Jag har inte yogat varje dag. Mitt klädskåp har jag gått igenom och en stor IKEA-kass är på väg bort. Har dessutom sålt några plagg också. Källaren har jag inte hunnit tänka på och någon bok har jag heller inte öppnat. Jag har åkt pulka med Amos hela förmiddagen igår. Maten har varit färdig när Samuli kommit hem och hemmet rätt så städat. Jag tippade väl på att få gjort ca. 50% av min lista och det tycker jag nog att jag uppnått. Hurra! Dessutom jag vi ju två dagar kvar. 

2 kommentarer:

  1. As usual, great post. You keep amazing me with your content design and layout. And thanks for sharing this awesome piece. Also, check out now Amazon Gift Card

    SvaraRadera
  2. Using Call My Phone you can call any regular telephone network through any internet service provider and avoid huge charges that incur when calling ISD numbers.

    SvaraRadera