torsdag, oktober 22, 2015

Uppdatering

Hej hopp! Det är väl dags att uppdatera nu, det var ett tag sen sist. Det har kommit en hel del emellan här, livet vet ni. Jag skulle ljuga om jag sade att det är en dans på rosor. Det har faktiskt varit en av de tyngsta hössttarterna på länge. Jobbstart, dagisstart och flytt inom ett par veckor tog på krafterna och humöret minsann. Och jag vill ju inte att min blogg blir någon slags klagomur där jag bara är negativ, för så har det kännts ett tag. Jag vill ju skriva om roliga och positiva grejer, för det är väl trevligare att läsa tänker jag. Och då har jag valt att inte skriva överhuvudtaget. 

Drumsöstrand en vacker morgon


Jag antar att vi börjar komma in i nån slags rutin nu, med allt det nya. Det tar väl ett tag att vänja sig, både för dagiskillen och för föräldrarna. Snart fyller han 1,5 år den här lilla killen och han har ju blivit så stor! Under en månad på dagis äter han plötsligt själv, säger "titta här" och kan rörelserna till Imse Vimse Spindel. Vad hände medan jag blinkade?

Mmm, sandkaka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar