torsdag, juli 26, 2012

Semesterstressen


Nu är den officiellt här, semesterstressen. Den där känslan som infinner sig när semestern lider mot sitt slut. Jag börjar oroa mig för ifall jag nu säkert har njutigt tillräckligt (det har jag nog gjort), har kopplat av tillräckligt (det har jag inte gjort) eller ifall jag fått gjort allt som jag skulle få gjort under semestern (absolut inte). Tre veckor var nog på tok för lite semester den här sommaren, skulle gärna koppla av en vecka till. Men det hjälps inte, nu skall jag njuta av de två sista officiella semesterdagarna och sedan blir det kontorshäng från och med måndagen.

Balkongen är föresten den enda ytan i lägenheten som för tillfället är något sånär representabel. Resten får vänta till regnigare dagar. Ser ni att vårt rosmarinträd fortfarande är vid liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar