söndag, juli 22, 2012

I'm back


Nu är vi tillbaka i stan igen efter en skön vecka uppe i Österbotten. Ett tecken på en bra semestervecka måste vara att jag nästan glömt bort att jag har en blogg. Jag har inte öppnat datorn på två veckor, bara ögnat igenom facebook och mejlen via telefonen.

När jag tar avstånd från internet en stund övergår det fort till en angst för att logga in i cybervärlden igen. En ordentlig paus gör nog riktigt gott, men meljen fortsätter ju trilla in ändå och tänk bara på hur långt efter jag ligger i bloggläsandet! Nu har jag dock kommit ifatt verkligheten och kanske jag kan producera lite blogginlägg själv också. Skall bara gå igenom några hundra foton först...


2 kommentarer:

  1. Å mera foton på nya lägenheten, fast den sku kanske vara råddig! :) eller kanske vi sku kunna komma på besök faktist också ... Hahaa, här bor man nära varandra och jag ber om foton, duh! Kanske nästa vecka nån kväll, denna vecka går åt här på laaandet och sen stockholm :)

    SvaraRadera
  2. Jag skall ta några bilder så fort man ser något av ytorna, jag hatar de här sista lådorna som aldrig blir uppackade och alla grejer som inte hittar nån plats!!
    Nästa vecka kan ni bra komma på besök! :)

    SvaraRadera