tisdag, april 05, 2011

Söndagstipset

Nästa söndag kommer Karleby Ungdomsförening (KUF) att uppträda med sin årliga revy på Lilla teatern i Helsingfors. Två föreställningar, en kl.14 och en kl.18. Vill ni höra lite äkta Kokkola-dialekt ska ni gå och kolla!

Biljetter fås från Luckan. Men använd för guds skull inte deras nätbankstjänst för biljetterna, det gjorde jag och fick inga biljetter, men pengarna for nog från kontot. Får hoppas de har någon jävligt bra förklaring på det imorgon efter ett argt mejl som jag skickade just.

4 kommentarer:

  1. Jag vet inte ännu, grrr! Väntar på att Luckan skall öppna.

    SvaraRadera
  2. Jag brukar vanligtvis gå, men tyvärr missar jag föreställningarna i år. Hoppas du fick biljetterna utan problem!

    P.S. Hoppas vi ses på fredag! :)

    SvaraRadera
  3. Fick nog biljetterna, men usch vad jobbigt med nätbutiker som inte fungerar!

    Så du är på väg på fredagen? Jag är lite osäker på att gå dit om jag inte känner någon, tänk om jag sätter mig vid fel bord! :)

    SvaraRadera