torsdag, mars 03, 2011

Torstai toivoa täynnä

Usch vilken dag på jobbet idag! Min vän SAP och jag kom inte alls överens, och boven Excel var inte heller så medgörlig idag. I något skede ville jag bara lägga mig ner och skrika och banka huvudet i golvet. Men sånt gör man inte riktigt. Det lättar inte ens att tänka på att det är fredag imorgon, för då blir det bara ännu värre.

Det som dock lättade lite var att jag fick träffa några fina flickor på middag på Bali-Hai, efter ett glas rött hade jag glömt bort allt.



Igår kväll hade jag lite svårt att sova så jag bad Samuli berätta en godnattsaga åt mig, han berättade om en snigel, en skalbagge och en fågel som flög tillsammans till Kanarieöarna och grundade en koloni. Jag väntar med spänning på fortsättningen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar