onsdag, mars 02, 2011

Nutidens kedjebrev

Jag citerar Peppe, "alla gör det", och nu har också jag fått en Gorgeous Blogger nominering. Tack Maria!

1. När började du blogga?
Mitt första inlägg var i mars 2006, en riktig blogg-gamyl är jag ju! Sen har det varit kortare och längre pauser lite nu och då.

2. Vad handlar din blogg om och vad skriver du i den?

Den handlar inte om något speciellt, eller mitt liv kanske? Min stora värld, haha. Jag skriver om allt från vad jag har ätit och gjort till vad som händer på jobbet och vad som gör mig arg.

3. Vad gör din blogg speciell?

Den är nog inte så speciell.

4. Vad fick dig att börja blogga?

Jag började blogga för att mina vänner kunde följa med hur det gick på min språkkurs i Spanien och under mitt utbyte i Österrike.

5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?
Kanske inte på bloggen direkt, men mitt skriveri kunde kanske förbättras, lider av lite motivationsbrist och idétorka nu som då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar