onsdag, december 08, 2010

Trött pch hängig?

Min före detta chef sa till mig i söndags att hon funderat över ifall jag är gravid eftersom jag på senaste tiden sett så trött och hängig ut. Tack tack, så har jag precis haft en veckas semester i solen och ändå ser jag trött och hängig ut, och tydligen blivit fet också? Borde inte gravida kvinnor se lyckliga ut? Alltså jag är inte gravid för att klargöra saken.

En annan man (obekant sådan) sa dock åt mig att jag utrstålar positiv energi och ett stort självförtroende. Haha, mitt självförtoende är så gott som obefintligt just nu. Men positivitet kan jag gärna utstråla. När jag inte är trött och hängig då.

3 kommentarer:

  1. Jag var pigg exakt en halv dag efter semestern : / Idag är allt back to normal och jag känner mig trött & hängig. Så det är väl helt normalt ; )

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!:) Man glömmer ganska snabbt bort att man varit på semester jo :( Nu måste vi bara orka ett halft år till tills solen kommer fram igen...

    SvaraRadera
  3. Det är definitivt en myt, det där om gravida kvinnor. Man kan också känna sig instängd i en tjockdräkt utan möjlighet att ta av den förrän om tjugo veckor...!

    SvaraRadera