lördag, december 11, 2010

Lista till julgubben

Om jag skulle skicka en lista till julgubben så skulle den kunna se ut ungefär så här. Det betyder inte att jag skulle behöva allting, jag är otroligt lyckilg och nöjd med tillvaron som den är. Men det här är min lista till julgubben, så önska får man ju hur mycket som helst, eller hur?


 Varma skor, de här kommer från UGG

Randiga strumpor från Happy Socks

 Brödkorg i tyg, det här exemplet kommer från Stelton
 
Tekoppar från Pentiks Inkivääriserie

En golvlampa från Lundia

Väska från Mulberry

Den här boxen kommer från Iittala


Handdukar (jag hade en liten tvättmaskinsolycka och nu är hälften av våra bad-handdukar ljusbruna)


Det här blev långt och dyrt. Mest av allt vill jag ändå ha en skön julhelg med familjen och släktingar, äta god mat, göra precis allting som hör vår jul till. Gå till julkyrkan och gravgården, dansa kring julgranen (jo, på riktigt!) och äta så att man spricker. Leka med brorssönerna. Sova i mitt barndomsrum och promenera omkring i det mysiga i Neristan. Och så fred på jorden, förstås.

2 kommentarer:

  1. Snart är det jul och långdans med räven raskar över isen! Kram

    SvaraRadera
  2. Joo! Jag är lite avundsjuk på ditt långa jullov, njut! :)

    SvaraRadera