söndag, maj 16, 2010

Helgen

Det är ju riktigt stressigt med så här fint väder, man känner att man måste vara ute hela tiden, och får dåligt samvete genast man inte gör något kreativt i solen. Jag har gått och dragit på mig någon konstig fökylning så det känns riktigt underligt att gå ut nu, först svettas man på grund av vädret och så svettas man också på grund av stegring.

Hur som helst, jag hann vara ute lite också den här helgen. På fredagen inledde vi veckoslutet på ett perfekt sätt med kusinen, nämligen varsin massage på Eligia Dayspa. Därefter njöt vi ännu av den varma sommarkvällen över ett glas skumppa på en av Kampens terrasser.

På lördagen åt vi frukost på balkongen för första gången i år


Vi fortsatte med lite picniq i Hesperiaparken, blåsigt värre!

På kvällen blev det grillning ute i förorterna


En mycket trevlig helg! Nu känner jag mig mosig av solen och all den friska luften. Skall gå och lägga mig tidigt och sova bort den här snuvan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar