torsdag, januari 21, 2010

Mör

Ojojoj, nu känner jag mig duktig! Hemma från ett pass av mag-och rygg-pinande och ett yoga-pass. Skönt att sätta sig ner i soffan och känna sig mör. Imorgon kommer jag inte att kunna röra på mig!
Men imorgon är det fredag, och det innebär att man slutar jobba efter lunch för att man redan är på helg-humör. Helgens program består av lite bio, lite middag och ett stycke italiensk matlagningskurs!
Hur är det föresten, lönar det sig att se Avatar? Jag är lite skeptisk till huruvida jag kommer att tycka om den eller inte, jag är vanligtvis en typisk romantisk komedi-fjant. Hannah verkade tycka om den i alla fall.

Nu ska jag äta lite fisksoppa som S har kokat ihop, och dricka lite skumppa. Bara för att det är torsdag.

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolut att du ska se den. Den är en upplevelse, som en berg-o-dalbana på sätt o vis. Storyn e inge vidare o dialogen e nästan non-existent, men det visuella... det visuella. O den är så fint gjord att man fort glömmer att det faktiskt är datorer som målar upp världen.
    Och så tycker jag att pga Avatars framgång, så hör de nästan till allmänbildningen o se den, :). Den förväntas gå om Titanic o bli världens mest pengaindragande film.

    Andra gången jag såg den va de lite "nojaa" känsla över de, hängde mig mer fast vid storyn, som då int e nån höjdare.

    Man borde se den på en så stor screen som möjligt, tyvärr så kolla jag att tennispalatsi har gett sal nr 1 år Sherlock Holmes fr.o.m. nu fredag...

    Men se den, om int fö nå annat så för upplevelsen, den e nog värd det, bara man int går in och förväntar sig något högtflygande manuskript som kräver tanke. Hjärnan på hyllan o låt dig kastas med i den värld som James Cameron har fantiserat ihop. Då blir det en lyckad tillställning, :).
    Ja slutar nu, :D.

    SvaraRadera