torsdag, september 17, 2009

Tung vecka

Det har varit en tung vecka med allt för långa arbetsdagar, usch hoppas det inte håller på såhär allt för många veckor...eller månader... Lite glädje i misären fick jag då jag upptäckte att PlayMe's sånger finns på Spotify! Men de låter nog mycket bättre live, lite för mycket konstigt elektroniskt ljud på CD:n.
Nu skall jag sluta jobba för idag, springa iväg på yoga, sen tvätta kläder och packa ner våta kläder i väskan för att imorgon åka upp till Karleby. Varför börjar man alltid tvätta en dag innan man skall iväg någonstans? Jag måst ha "ärft" det av min far... Men han brukar tvätta kläder ännu samma dag.

2 kommentarer:

  1. Funderade på att börja tvätta jag också men beslöt mig istället för att packa ner de skitiga kläderna och tvätta dem först där hemma där det finns torkskåp :)

    SvaraRadera
  2. Precis! Älä tee sitä tänään minkä mutsikin voi huomenna tehdä :)

    SvaraRadera