söndag, september 13, 2009

Konstiga drömmar

Nu har jag redan två gånger drömt att jag blivit fast för rattfylleri. Vad månne det betyder?

PlayMe var en riktigt trevlig upplevelse, tuff show, duktiga artister, medryckande sånger och fina dansuppträdanden. Gå och se den! Jag kunder gärna se den en gång till. Vi gick ännu ut på en + en drink till Bakers, men när brandalarmet gick var det dags att gå hem.

Lugn söndag idag, vi har njutit av sommarvärme i brunnsparken, ätit glass och cyklat runt. Nu skall jag se på formula (!), göra ett försök iallafall. Kankse jag borde hitta på något mera intressant istället, som att städa, eller ordna papper, eller titta på när målfärg torkar...

Stor glass, jag kunde inte besluta mig så jag tog båda sorterna.

3 kommentarer:

  1. Hmm, ja va faktiskt int helt övetygad... Nu va de ju bra show o danserna o sångerna va bra o medryckande men tyckte själva storyn va ganska platt o intetsägande! Men men smaken delar sig som baken ;)

    Kramis, Emma

    SvaraRadera
  2. Nä, storyn brukar sällan vara så jättespännande :) Men tyckte att själva show-momentet var bra. När var du och titta på den?

    SvaraRadera
  3. Vi va o kolla på den förra måndagen när aktia bjöd på en förhandsvisning, OT hade ett par extra biljetter o va snäll o tog oss med :)

    SvaraRadera