fredag, maj 22, 2009

Polttarefredag

Idag blev Linn överraskad av en främmande man som kom och plockade upp henne hemifrån. Vi andra väntade klara hos hennes syster där vi sen klädde ut henne i äkta 80-tals gymnastikdräkt och tillhörande trikåer. Jag hann vara med på piqnic i parken och resten av gänget fortsatte sedan vidare på nya äventyr. Det är jättesynd att jag missar hennes bröllop, och nu inte heller hann vara med på hela polttaren. Linn var en av mina bästa kompisar under kokkola-tiden, och att inte få vara med på hennes stora dag gör ont. Lite för mycket bröllop på en gång just nu.

Nu vidare till arbetsläger del. 2 i Hyvinge...

1 kommentar:

  1. Jag är iallfall jätteglad över att du hade möjlighet att vaa med en liten stund! jag uppskattade det massor. Synd att du missade därpåföljande program, sumobrottningen. Det var hysteriskt roligt! :) Hoppas bröllopet i helgen gick bra trots ostadigt väder..! kram! <3

    SvaraRadera