onsdag, maj 13, 2009

Onsdag

Jag har fått något att göra på jobbet nu, det märks i mitt bloggande.. Tyvärr kan jag konstatera att min utbildning har varit helt onödig, mina uppgifter motsvarar mera kunskapsnivån för en gymnasie-elev...

I lördags blev det Johannas polttare. Vi hämtade upp henne på morgonen, stackaren hade inte sovit något den natten eftersom hon anade att vi skulle komma och väcka henne. Hela dagen var fullspäckad med program och vi hade superkul! Hon fick massage på förmiddagen, sen blev det musikvideoinspelning på Stockmann och sumobrottning senare på eftermiddagen. Efter en fin middag åkte vi iväg till förorten (Alberga) för att festa. Lite små kriser fick vi när den kommande bruden låste in sig på toaletten och vägrade komma ut, men som tur fick vi ut henne och festen kunde fortsätta! :)

Den här veckan är fullspäckad med program, och nästa vecka blir ännu mer intensiv när bröllopet närmar sig. Det är bröllopsplanering, middagar, möten m.m. Det är kul ibland att ha kalendern full, men just nu längtar jag efter nästa lediga kväll...
Mental note: ordna inte mitt bröllop för 200 gäster hemma, med tre olika fester, det är för mycket planering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar