tisdag, maj 19, 2009

Eurovision & Bröllopsplaner

På lördagen ordnades det eurovisions-party hos oss. 12 personer satt fastklistrade framför TV:n, vi hade proffsiga röstningscheman och allt. Våra favoriter blev Island, Estland och Norge tror jag, efter att ha lyssnat lite mer på Norges bidrag så börjar jag nästan gilla låten. Och han var ju nog ganska söt också...

Snart börjar nedräkningen för det stora bröllopet på lördagen. På onsdag är det kyrkoövningar, vi åker alla till Hyvinge på arbetsläger och stannar kvar till torsdagen. På fredagen en snabb sväng till stan och så tillbaka igen, fixa fixa. Nu känner jag att jag håller på att bli sjuk, det får absolut inte hända!! Sånt har man inte tid med nu!
När detta bröllop är över är det bara två veckor till nästa bröllop, där jag har rollen som bestman (!). Fast jag tycker att brudparet tar det oroväckande lugnt...jag tror jag skall låna Johannas 6 sidor långa kom-ihåg-lista och skrämma upp dem lite.

4 kommentarer:

  1. Tack för senast och ses på lördag ;-)
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag vill också låna den listan för det känns somom jag glömt nånting!

    SvaraRadera
  3. Tack för senast och håller tummarna för att du inte blir sjuk

    SvaraRadera
  4. Linn: Jag ska se till att du får en version! :)

    SvaraRadera