onsdag, april 22, 2009

Produktivt-källan till Nokias förlust i Q1

Det här har jag gjort på jobbet idag hittils:
- Kaffepaus
- Spelat snille på HBL
- Läst lite bloggar
- Läst utbildningsmaterial för fredagens workshop och konstaterat att jag kommer att bli en uttråkad, bitter och inåtvänd person ifall jag måst jobba med ifrågavarande uppgifter länge.
- Spelat sudoku på nätet
- Ätit lunch
- Sökt lite jobb
- Lekt att jag jobbar och surfat runt på SAP, printat ut intressanta listor
- Kaffepaus
- Hittade en superrolig blog här. Suttit och fnissat för mig själv i mitt hörn.
- Skrivit blog
- Funderar på nästa aktivitet

Det är alltså inte så att jag är lat! Jag har helt enkelt ingenting att göra!! Jag skulle mycket hellre ha lite för mycket att göra än ingenting alls.. Kanske min ineffektivitet här hade något att göra med min städ-iver igår?

2 kommentarer:

  1. Ha bloggen du nämner är ju helt sicke, jag vred mig i skratt flere gånger och höll på att småfnissa ännu när jag skulle lägga mig...

    SvaraRadera
  2. Visst e den!? Jag har säkert fått idiotstämpel här på jobbet, det blir ganska lustiga ljud när man försöker kväva ett gapflabb! :)

    SvaraRadera