tisdag, mars 03, 2009

Sjukling

Suck och pust! Jag har ingen lust att vara sjuk nu!! (har man det egentligen nånsin?) Jag vill int missa mera danstimmar och yogatimmar :( Just nu kan jag inte andas genom näsan, så det ser dåligt ut med yogan. Kan jag få fuska med andningen?
Jag sitter i sängen och jobbar, ganska skönt egentligen! Min chef känner int riktigt till att det finns sjukledigt... ” oh, so you are sick? So you will work from home then?” Bättre det än att vara där i djungeln.

Jag har förresten fått glasögon! Läsglasögon. Jag hade börjat få ovanligt mycket huvudvärk på jobbet och tänkte att det kan ju inte skada att gå och testa synen. Och visst ville tanten där ge mig nya ögon.
Nu håller jag på att vänja mig med att bli en glasögonmänniska. För tillfället går det inte så bra. Världen känns så begränsad när man tydligt kan se ramarna. Dessutom petar jag på linserna med fingrarna i misstag och undrar sen varför jag ser så dåligt... Det tar säkert en tid att vänja sig.

Lite minnen från lördagen, sushikvällen var jättelyckad! (även om jag inte äter sushi, haha :) ) Men det var länge sedan vi hade en äkta tjejkväll med massa skvaller, relationsdiskussioner och massor drinkar. Senare på kvällen tog vi över dansgolvet på en bar som heter DDR, hade aldrig varit där förr, men det var kul! (Dansgolv + drinkar är allt en bra bar behöver..ibland..)





Johanna rullar sushi, stora bitar eller små? :)


Mums för de som gillar, själv åt jag en getostsallad, mums säger jag! :)

Chokladfondue!

Bling-bling wodka! Undrar om den blev tom...?

Dancingqueens på DDR

1 kommentar:

  1. Äsch! jag såg fram emot att få se en skymt av dig på torsdagen :( Hoppas du blir frisk superfort! <3

    SvaraRadera