tisdag, maj 06, 2008

Fartfylld vappen och lugn helg.

Vi ordnade middag för 16 personer på valborgsmässoafton, lite stress men allt gick bra. Tycker om att fixa och som tur var det bara nära vänner som nästan alla hjälper till. Riktigt lyckad fest med möjligast mycket grann-störning (=singstar!) :)
1a maj firades traditionellt i Kajsaniemi, den här gången lovade jag mig själv att nästa år fixa en egen picniq så man inte behöver stiga upp kl.8 efter att ha festat till kl.4 på natten… Men skönt är det ju nog att få komma till färdigt dukat bord med massa skumpa.

Hade nog en liten innestående sömnskuld eftersom jag sov 11timmar båda nätterna under helgen. Men skönt var det! På lördag gjorde vi en lång cykeltur och på kvällen blev det besök på borgbacken. På söndagen låg vi o solade och spelade kubb i brunsparken. Ett perfekt veckoslut med andra ord!

Nu börjar det bli knappt med tid för ”kom i form till sommaren”-kampanjen. Har någon bra tips på hur jag blir smal och fin på några veckor? :) Tror jag är ett hopplöst fall…

2 kommentarer:

  1. vilken underbar vappen du haft. :) Dedär med att komma i form. jobbigt. Har provat diet, träning [frossätning där emellan] inget funkar.. Kanske man kommmit upp till en ålder där kilona interasar så lätt. Suck. men låt mig veta ifall du kommer på en lösning. :)

    SvaraRadera
  2. Låter somom du haft en superskön valborg + helg! :) Och angående att bli smal och fin: du ÄR ju redan det! Finaste Mia i stan! Vad händer om några veckor?

    SvaraRadera