fredag, april 11, 2008

slö vecka och aktiv helg

Jag måst försöka skärpa mig och skriva lite flitigare. Det är ju lite onödigt med över ett halvt års pauser mellan inläggen… Problemet är ofta att då jag hinner skriva så lossar det ingen text, medan jag kan komma på massor blog-material då jag inte sitter vid datorn. Men det glöms sedan genast bort.

Nu är det äntligen veckoslut, veckan har gått otroligt långsamt o jag har varit alltför slö. Idag blir det myskväll med J och imorgon skall jag o rida (!). Har inte suttit på en häst på säkert 10 år…
På lördag kväll blir det love-boat-party hos grannarna och på söndag ska jag försöka måla lite väggar. S är i lappland så jag får fira ”sinkkuveckoslut” :) Fullt upp med planer har jag ändå lyckats få, så det blir inte mycket tid för mig själv. Kanske lika så bra, ”mystid med mig själv” betyder halvligga/slöa i soffan o titta på onödiga tv-serier som jag blivit beroende av (t.ex. fürstenhof..suck…)

1 kommentar:

  1. Fast domdär slöa-framför-tv-by-myself-kvällarna brukar vara ganska toppen ibland dom oxå. För mig blir det en sån ikväll. :)Här uppe snöar det, jepp. SNÖAR. Vart försvann våren? Sköt om dej. L8

    SvaraRadera