fredag, september 08, 2006

fotboll&flygbiljetter

I förrgår var vi o se på fotboll, Finland-Portugal. Helt suberbra fiilis och matchen var också rätt så underhållande :)
Nu är mina flygbiljetter beställda och jag borde börja välja kurser för min termin i Innsbruck. Jag tror att jag skall läsa 10sv i kursen utförsåkning/snowboarding, 10sv i kursen Österrikiska ölsorter och 10sv i bergsklättring eller något annat spännande. :) Haha, men 30ECTS måste jag samla ihop så det blir inte bara extremsporter och underhållning. Jag skall antagligen läsa mera djupare in på mitt huvudämne om företagsledning.
Idag är jag sista dagen på jobb på Grundfos, hoppeligen sista dagen ever! :) Jag har varit där alltför länge redan... men mycket nyttiga saker har jag iofs lärt mig så det har varit en bra erfarenhet!

1 kommentar: