måndag, december 09, 2013

Kära julgubben

Om man fick gå riktigt kreisi och önska sig vad som helst av julgubben så skulle min lista se ut ungefär så här i år.


Nya tofflor, de här är t.ex. från UGG



Längdåkningsskidor, kanske jag skulle kunna börja tycka om att skida?


Ett nytt objektiv,  det här är ett Nikkor AF-S 85/1.8G

En pyamas från Beach House


En ny klocka, den här är från Marc Jacobs


En börs, det här exemplet kommer också från Marc Jacobs

Nya pärlörhängen för dom gamla gick sönder. 


Men mest av allt önskar jag mig en fridfull jul tillsammans med familjen och släkten. Gärna lite snö också. Och så fred på jorden förstås.

2 kommentarer:

  1. Du har en ganska säker smak när det gäller objektiv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen borde jag väl önska mig 85/1.4G om man nu får önska sig vad som helst :)

      Radera