torsdag, oktober 10, 2013

Kvällens program

Jag har varit på Megazone med jobbet idag. För er som inte vet vad det är (mamma) så går det ut på att springa i en mörk labyrint med blinkande discolampor och skjuta spelare ur motståndarlaget med ett laservapen. 

Det kunde ju vara helt skoj ifall man (jag) inte skulle ha obehag för vapen och vara rädd för mörka labyrinter. Men jag överlevde, med sämst poäng förvisso (man får tydligen inte poäng för att gömma sig i ett hörn). 


Det värsta var kanske att man inte fick springa eller svära på spelområdet. Försök nu sen gå lugnt när du har tre män med vapen som jagar dig. 

2 kommentarer:

  1. Jag är inte precis ett fan av vapen jag heller men av nån anledning att Megazone är super roligt! Alldeles för länge sedan jag har spelat känner jag nu..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nog för svaga nerver för alla slags krigsspel har jag märkt :)

      Radera