torsdag, september 19, 2013

In och ut

Det här skulle ju vara helt nyttigt att hålla på med. Ha lite koll på vad som kommer in versus vad som flyger ut i hemmet. Hon räknar alltså upp allt som blivit inköpt och allt som rensas bort under veckan (för er som inte orkade klicka på länken). Aktuellt också i och med den här artikeln i Nyt-liite som bl.a. Peppe bloggade om här.

Jag tror att det kunde vara en bra ögon-öppnare för var och en. Fast jag är så rädd för resultatet att jag inte ens vågar testa...

Här är åtminstone lite av det som kom in den här veckan. Nya träningstoppar!
Hittills har inget flugit ut. Kanske det blir rensningsprojekt i helgen?


2 kommentarer:

  1. Tack för länken! jag har blivit en sån sakfobiker efter alla flyttar att jag brukar tänka en in - två ut. Funkar bra! Jag kommer att dö saklös och lycklig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag måst nog ta o skärpa mig.. En in-två ut låter som ett bra koncept!

      Radera