onsdag, september 04, 2013

Firat ordentligt

Det var en intensiv helg med både karonka och så lite mer födelsedagsfirande. 
Disputationen var faktiskt en riktigt intressant upplevelse, fastän lite högt flygande ämne för en ekonom (se några inlägg neråt). Men kusinen klarade sig utmärkt och ställde till fest på kvällen.

Gåvoutdelning
Skål!

Vi hade fin utsikt från middagen

Vi passade också på att fira 90-år (jag + pappa) dagen efter.

Fortsätter på samma linje.

Herr och fru Seppävuori

En crème brulée
Nu skall jag inte pricka in en enda programpunkt på hela hösten, det har varit en intensiv sensommar. Härmed inleder vi HH13! (Hälsohösten 13, inspirerad av Smulan)

6 kommentarer:

  1. Tack för att ni var med och firade! Fina bilder har du också. Du får gärna skicka mig fler :) Din sjal finns förresten hos mig. En sak måste du dock pricka in ännu i höst, spa-besöket! Men det passar ju in på temat hälsohöst. Vad tror du om veckan/helgen innan jag åker iväg, dvs. sista veckan i september? Vi kan återkomma på annat forum :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är vi som skall tacka dig! :)
      Jag skall gå igenom bilderna lite o sätter dom fast på dropbox så fort jag hinner. Slutet av september borde nog passa mig, vi återkommer på annat forum! :)

      Radera
  2. Ljuvlig klänning du har på bilden med din man. Ni ser så stiliga ur så :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin klänning :D Och mums, jag vill också ha Creme Brule!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Creme Brule är verkligen gott! ;)

      Radera