tisdag, augusti 07, 2012

När man fastnat för något

Det här med ny lägenhet kräver ju en del nya lösningar och eventuellt också nya möbler och dels ny inredning. Nu går det dock så att ju mer jag surfar runt efter idéer destu mer osäker bli jag.

Den här veckan har jag fastnat för Eames Plastic Chair, två stycken såna till köket tack!

Bilden härifrån

Förra veckan var det dock en Magis Chair One stol som gällde
Bilden härifrån

Undrar vad jag fastnar för näst, kanske en About a Chair från Hay?

Hittas här

2 kommentarer:

  1. vet känslan, jag fastnar ofta för nåt. "kan inte leva vidare utan..."

    den där första stolen har jag också suktat efter en tid.

    fint nytt hem ni har! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Tacktack! :)
    Jag antar att den här "måste ha" känslan avtar om en stund. Sen kanske jag kan leva med våra gamla stolar igen..

    S meddelade dessutom kraftigt att stol nr.2 aldrig kommer få sätta sina stolsben i vårt hem. Så nu är ett alternativ struket. :)

    SvaraRadera