onsdag, maj 11, 2011

Dagens tema

Eftersom jag varit så dålig på att blogga så har Samuli gett mig ett tema per dag. Dagens tema är Eurovisionen. Jag är absolut inte insatt, men jag såg på semifinalen igår med ett öga. Det jag såg med det ögat var riktigt rysligt dåligt, men Finlands bidrag var ju så där semi-bra. Roligt att han kom vidare i alla fall, för på lördag skall vi ha eurovisions-studio. Euroviisu-Cilla har lovat fixa röstningssedlar och annat som man behöver, så jag hoppas på att få höra åtminstone några bra bidrag!

Annars flyter vardagen på som vanligt, jag gjorde upp en rysligt lång ToDo-list i början av veckan och fick riktigt angst för den innehöll bara tråkiga grejer. Men lättnaden blir större ju mer man får pricka av. Nu är det bara några jobbiga punkter kvar och så blir det helg!

Eftermiddagskontor på balkongen

2 kommentarer:

  1. Jag sprider lite positiv energi till ditt eftermiddagskontor!

    Och till det tillägger jag att inställningen är A och O. Nu tar du alltså lite illa kvickt och byter namn på listan till "vill göra" så ska du se att det blir mycket lättare att få kryssa! :)

    Jag hörde det här för nåt år sen och det är ju helt fånigt, men det fungerar! :)

    Det är ju sjukt mycket roligare att ha en lista som heter "vill göra" framom "att göra", eller hur? :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Imorgon skall jag ändra på den, jag VILL ringa till skatteverket, och banken, och tandläkaren osv... :)
    Tusen tack för energispridningen, det behövs! :) Kram!

    SvaraRadera