måndag, augusti 16, 2010

Favoritsysslor

Jag går igenom lite bilder från semestern, kan ni gissa vad S favoritsyssla var under semestern? Jo, dethär:
Han har fått för sig att han skall bli rockstjärna, eller nåt.

Det här var min favoritsyssla

Det är också skönt att bara sitta och titta på horisonten


Och titta på hur vinden mojnar till kvällen och solen går ner


Det var villa-semestern, sen åkte vi in till stan för bröllop

Tjohej!

Vi åkte via Hästöskatan och avnjöt en fantastisk lunch


När vi kom hem var det full rulle i stan


Vi busade med gudson och brorson


Bröllopet var mycket vackert

På söndagen hann vi ännu med en seglingstur



Det var några bilder som sammanfattar vår vecka uppe i Österbotten, nu återstår ännu en ledig vecka här i Södra Finland, utan någo som helst planer. Jag skall forstätta på min bok-maraton tror jag.

3 kommentarer:

  1. har du märkt hur S kollar in blöjbytet på bild nr 8, den blicken är priceless!

    SvaraRadera
  2. härliga sommarbilder - just bästa stunden när det mojnar och solen går ner! va härligt du haft det! Fortsätt njuta av bok-maraton - bästa semesterhobbyn för mig oxå!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag hade inte märkt minen, kanske han bara koncentrerar sig på att lära sig! :)

    SvaraRadera