onsdag, december 02, 2009

Mycket på gång nu

Ursäkta för en usel uppdatering, har typ bott på jobbet...

Jag har febrilt sökt efter en adventljusstake i några veckor nu och blivit förvånad över hur svårt det kan vara att hitta en som man sku orka se på i en månad. Vanligtvis tycker jag inte riktigt om att julpynta så här tidigt, ifall jag gör det så gör jag det några dagar innan jul (eller så kan man vara så smart att man inte överhuvudtaget städar bort julpynten). Jag brukar också köpa alla julklappar mellan den 21-24.12. Det gäller bara att ha allt väl planerat. I år har jag förvånat mig själv med att redan ha införskaffat två klappar.
Jag fick ta till en nödlösning med adventsljusen, vad tycks? 



Nu börjar det kännas som om kalendern börjar bli full ända fram till nyår. Veckosluten är fullbokade och så börjar även veckokvällarna vara. Ikväll skall vi åka och hälsa på min favoritbrorson, imorgon blir det en till avskedsfest med jobbet, den fjärde nu inom tre månader tror jag. På fredag har S firmajulfest, med avec(!) (dom är iofs. bara två anställda, så det kunde bli lite tråkigt annars). På lördag har vi flickgängets lillajulfest med kokkisota, mycket kul att se framemot! På söndag kan jag ägna mig åt att ha måndagsångest igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar