fredag, februari 13, 2009

äntligen fredag

Den här veckan har varit exeptionellt tung, för er som har lyckats undå mina klagomål så kan jag berätta att jag inte riktigt trivs på mitt jobb. De uppgifter som sköts här i vårt team i Finland skall sakta men säkert förflyttas till ett team i Ungern vilket betyder att vi kommer att bli utan jobb. Det höjer precis inte på motivationen kan jag berätta. Inom teamet har det också förekommit så mycket skitprat och barnsligt beteende så man vet inte riktigt vem man kan lita på. Jag försöker hålla mig utanför alla gruppbildningar så gott det går och sitter mest med och lyssnar på min ipod i min egen värld och sköter mina uppgifter. Inte precis en ideal situation för tillfället. Hur skall man lyckas att inte låta jobbsitationen påverka privatlivet? Man går ju omkring och är deprimerad och oroar sig mest hela tiden, de e svårt att glädjas över vardagens andra små gjädjeämnen.

Över helgen måste jag i alla fall försöka glömma alla andra bekymmer och fokusera på det som är viktigt den här helgen, nämligen mina vänner! På lördag blir det vändagsmiddag på Bacchus på Backen med de nära och kära, det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar