tisdag, november 24, 2015

Inte helt som i Strömsö

Idag var en sådan morgon då man verkligen fick testa sina stresshanteringsförmågor. Allt gick bara fel och det västa var nog att jag inte hittade bilnycklarna då jag skulle iväg. Brått har man ju alltid och via dagis skulle jag inna jobbet. Vänder ut och in på alla väskor och jackfickor och hittar nada. Bara att ta bussen då. Jag var på riktigt så slut att jag bara ville gråta ikapp med min son som stod och svettades i sin vinterhalare i tamburen. Nåja, lite djupandning och en rask prommenad till bussen hjälpte lite. Missade två bussar, både på väg till dagis och från dagis till jobbet. Som tur kommer det nya! Slutet gott allting gott, fick spendera kvällen med fina flickor över ett glas vin och lite mat. Tack och god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar