torsdag, juni 07, 2012

Why I'm busy

Jag har negligerat bloggen lite på sista tiden, dels för att det inte har hänt så mycket och dels för att jag har varit upptagen med att läsa riktiga böcker istället för att hänga på internet.

Jag fick låna boken om Steve Jobs av en kollega och jag tänkte att den kanske kunde hjälpa mig att förstå mig på mina nördkollegor. Det går sådär. Hittills har jag bara kommit fram till att han verkar ha varit en mycket jobbig och otrevlig typ (vilket mina kollegor alltså inte är).


I morgon skall vi åka upp till Österbotten för jag skall delta i Gymnastikfesten i Jakobstad. Jag har inte uppträtt sedan gymnasiet så jag ser jätte mycket fram emot att få dansa på galauppvisningen på lördag!
Ifall någon råkar vara i trakterna skall ni absolut komma och titta på nån av galauppvisningarna eller huvudfesten på söndag! Mera information hittar ni här.

2 kommentarer:

  1. Jo, har var definitionen av rövhål. Och i grund och botten inte så smart om han trodde att han skulle kunna bota cancer med vegetarisk kost.
    Finns en film som heter "Pirates of Silicone valley" som jag tycker är rätt så bra.

    Om du vill förstå dina nördkollegor borde du börja med att se Hackers :)

    SvaraRadera