torsdag, juni 26, 2008

XOXO-GossipGirl

Är lite småförtjust i denna löjligt romantiska smör-serie om överklass-ungdomars problem på manhattan i NY. De badar i pengar, har löjliga fester och småroliga kärleksproblem. En bra serie att slötitta på en tisdagkväll. :) En annan serie som jag inte blev förtjust i var Cashmere Mafia som började på Nelonen i måndags. Ett dåligt försök att kopiera SATC kanske? Eller så var det bara första avsnittet som var extra hektiskt, man hann inte riktigt med i händelserna. Så mycket liv har jag- att jag hinner sitta och titta på dåliga serier :) Och i ett tidigare inlägg här efterlyste jag mera tid…kanske för att jag kollar för mycket på TV? :D

Midsommaren kom och gick, skönt veckoslut i ekenäs och hangö skärgårdar. Lite regn och mycke sol fick vi uppleva. Grillmat, gott vin och bra sällskap, allt som hör midsommaren till.

En och en halv vecka kvar på jobbet, sen blir det två veckors semester som jag verkligen ser framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar