onsdag, augusti 01, 2012

Några bilder

Ett bra tips för att få igång fixandet av lägenheten (som legat lite på is de senaste dagarna) är att bjuda in gäster. Några flyttlådor står visserligen uppradade längs med väggen och vårt arbetsrum fungerar fortfarande som förvaringsutrymme men så småningom börjar det ta form.


Lackbordet, som nu fungerar som temporärt soffbord, skulle egentligen åka till soptippen men av någon anledning blev det inte av. Nu står det där och väntar på sitt öde. De fina blommorna fick jag av min brorsson som noga hade valt ut dem själv.


Vi saknar fortfarande lösningar lite här och där. Köksbord, skåp eller hylla till vardagsrummet och så måste vi lösa problemet med var man skall förvara golfbaggarna och snowboarden eftersom jag inte vill förvara dem i källarförrådet (var gömmer folk dem?!). Har jag förresten sagt att jag är jättenöjd med färgen på vårt golv?! Så mycket bättre än den gulnande parkett som fanns här.

Jag skall lägga upp lite före-efter bilder någon dag, så får ni se hur inredningen såg ut här när vi köpte lägenheten. Man kan få mycket förändring med lite färg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar