tisdag, maj 31, 2011

Rationalitet eller magkänsla?

Det är en tung vecka på jobbet för tillfället, någon ledig dag på torsdag kommer inte på fråga. Idag spillde jag dessutom kaffe på min tröja och gick omkring med en lite fläck hela dan. Klumpeduns. Funderade lite på att svänga den bak-fram, undrar om någon skulle ha märkt det.
Satt idag på ett ganska intressant möte, jag mötte två personer som sålde sin grej på totalt olika sätt. Nu är jag mest confused och yr. Vad skall man basera sina beslut på egentligen? Sådana som påverkar långsiktigt? På magkänsla eller på vad som ser bäst ut på pappret?

3 kommentarer:

  1. Definitivt magkänsla ; ) alltid tycker jag! Stressa inte ihjäl dig på jobbet! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skall inte stressa ihjäl mig, det går helt okej :) Men om magkänslan skall vi tala mera om på lördag!

    SvaraRadera
  3. Absolut! Det ska vi! Kram : )

    SvaraRadera