tisdag, april 21, 2009

Flitiga jag

Idag har jag varit lite överflitig (dock inte på jobbet...men hemma!)
Det började med att jag kom hem efter en mycket händelselös jobbdag, jag skulle bara tömma diskmaskinen, och fylla på en ny sats. Så började jag skura köket, och damsuga lägenheten (också under sängen!). Sen gick jag vidare till att sortera mitt klädskåp, slängde bort en del och fyllde två påsar som Linn får gå igenom. Sen städade jag lite på balkongen och plockade fram dynorna till stolarna (våren är här!) Och så tvättade jag lite byk och skurade badrummet (dock bara det ena..) Sen kom Samuli hem och ville delta så han fick torka damm. Det var nästan lite roligt att städa! Man måste ta vara på de få gångerna som man får inspiration! :) Nästa inspis kommer kanske om ett halft år.. :)

Nu skall jag med gott samvete lägga mig i soffan och kolla på Gossip Girl! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar