fredag, september 22, 2006

Mellanlandning

Nu sitter jag på flygfältet i Wien och väntar på nästa flyg till Innsbruck. Det var ett kaos på Vanda flygfält imorse så jag fick springa rakt in i planet efter att jag stått o köat i vad som kändes som en evighet. Nu fick jag alltså inte med mig någon minttu eller salmare att förgifta mina nya vänner med.. =/ Jag får väl ta det efter julen istället.
Jag har nu en tre timmars väntetid här i en liten vinge på Wiens flygfält där det inte finns något annat än ett litet cafe och en ännu mindre parfymbutik. Jag som alltid brukar köpa mina flyg-tidningar i R-kiosken på vanda flygfält höll på att få panik då jag märkte att det enda tidsfördriv jag hade i flyget hit var deras kortfattade meny. Och nu finns här förståss inga tidningar att köpa när jag skulle ha all tid i världen att läsa! :(
2h 15 min kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar